آغاز به کار استقلال ب!| برنامه های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال
سرخط خبرها

صمدی: در ست‌های نخست بازی‌های خانگی مشکل داریم | نمی‌توان تمام تیم‌ها را ۳ بر صفر شکست داد

  • کد خبر: ۱۴۴۹۱۶
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
صمدی: در ست‌های نخست بازی‌های خانگی مشکل داریم | نمی‌توان تمام تیم‌ها را ۳ بر صفر شکست داد
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: در ست‌های نخست بازی‌های خانگی اخیر به مشکل خورده‌ایم و حتما باید این ضعف را برطرف کنیم. البته تمام تیم‌های لیگ برتری کیفیت خوبی دارند و اینگونه نیست که تمام بازی‌ها ۳ بر صفر به سود نیان به اتمام برسد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حامد صمدی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گنبد بیان کرد: بازیکنانم بازی خوب و باکیفتی به نمایش گذاشتند. شهرداری گنبد یکی از تیم‌های خوب لیگ نیز محسوب می‌شود و بسیار جنگنده والیبال بازی می‌کند. دفاع وسط‌های این تیم از بهترین مدافعان لیگ والیبال نیز به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: مقابل شهرداری گنبد بازی کردن همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد. خداراشکر مقابل این تیم توانستیم دست پر از میدان خارج شویم و شرایط‌مان را در جدول بهبود بخشیم و برای دیدار سخت آتی خود مقابل گیتی‌پسند در اصفهان آماده شویم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص واگذاری ست‌های نخست بازی‌های خانگی تیمش مقابل رقبا اظهار کرد: در ست‌های نخست بازی‌های خانگی اخیر به مشکل خورده‌ایم و حتما باید این ضعف را برطرف کنیم. البته تمام تیم‌های لیگ برتری کیفیت خوبی دارند و اینگونه نیست که تمام بازی‌ها ۳ بر صفر به سود نیان به اتمام برسد.

صمدی افزود: کسب نتیجه در لیگ برتر سخت است. به عنوان مثال لبنات هراز آمل با نتیجه ۳ بر صفر به گیتی‌پسند اصفهان باخته است که نشان می‌دهد نتایج لیگ والیبال به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و تمام تیم‌ها کار سختی در پیش دارند، اما اینکه چرا در ست‌های نخست بازی‌های خانگی بازی را واگذاری می‌کنیم باید مشکل و ضعف خود را پیدا کرده و آن را برطرف کنیم.

وی در خصوص شکست تیمش در بازی گذشته تصریح کرد: ایفاسرام در ابتدای نیم‌فصل دوم متحول شده است و قطعا در نیم‌فصل دوم تیم خود را بالا خواهد کشید، اما تیم ما در اردکان مستحق باخت نبود و والیبال خوبی به نمایش گذاشتیم. در بسیاری از لحظات بازی، اختلاف پوئن زیادی با ایفاسرام داشتیم، اما نتوانستیم نتیجه بازی را حفظ کنیم که این ایراد کادرفنی و شخص بنده است که نتوانستیم نتیجه آن بازی را حفظ کنیم. کم‌تجربگی در آن دیدار کار دست تیم ما داد. این ایراد به به تیم خودم را قبول دارم که می‌توانستیم نتیجه بهتری در دیدار با ایفاسرام کسب کنیم و حتی دست پر از آن دیدار به مشهد بازگردیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد ادامه داد: در دور برگشت شرایط نیان خیی بهتر شده است. بخش‌هایی که ضعف داشتیم را تا حدودی برطرف کرده‌ایم. بازیکنان در این برد‌ها به هیچ وجه دچار غرور نمی‌شوند و بازی به بازی جلو می‌رویم و در نظر داریم شرایطمان را در انتهای فصل برای حضور در مرحله پلی‌آف بهبود بخشیم.

صمدی در خصوص رفع مشکلات تیمش در ادامه لیگ برای نتیجه‌گیری در بازی‌های خارج از خانه گفت: ابتدای فصل مشکلات خاص خودمان را داشتیم و تیم دیر تشکیل شده بود و برخی از بازیکنان هنوز به ترکیب اصلی اضافه نشده بودند. در ۴ بازی نخست سه دیدار را در شهر‌های شمالی مهمان بودیم. اگر در آن موقع فصل نتیجه خوبی کسب نکردیم، به طبع ایراداتی داشتیم.

وی اضافه کرد: پس از آن با تیم‌های خوبی در در ادامه فصل در بازی‌های خارج از خانه بازی داشتیم. حتی تیم فولاد را در سیرجان را با شرایط خوبی که نداشتیم توانستیم شکست دهیم. تنها بازی خارج از خانه‌ای که نتیجه ضعیغی کسب کردیم بازی با شهرداری ارومیه بود. سایر تیم‌هایی که نتیجه را به آن‌ها واگذار کرده‌ایم تیم‌های دست و پا بسته‌ای نبودند. همانطور که با حضور هوادارن خود شرایط خوبی برای میزبانی داریم، این شرایط با سایر تیم‌های لیگ نیز فراهم است و از امتیاز حضور هواداران خود استفاده می‌کنند. در اردکان و یزد نیز هواداران جو بدی برای ما درست کرده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->